Daniel Bitere, director de marketing Agricola Bacău: Din ce în ce mai mulţi consumatori au printre criteriile de alegere şi fapul că un produs este fabricat în România. Grupul Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 769 milioane lei în 2019, în creştere cu 7,8%

22 iulie 2020

Daniel Bitere, director de mar­keting, Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pa­săre, salamuri crud uscate şi produse de tip ready meals, spune că românii tre­buie să conştientizeze cât de im­por­tant este ca ei să consume produsele fa­bricate în România.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Daniel Bitere, director de marketing Agricola Bacău: Din ce în ce mai mulţi consumatori au printre criteriile de alegere şi fapul că un produs este fabricat în România. Grupul Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 769 milioane lei în 2019, în creştere cu 7,8%".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro