Afacerile in franciza acapareaza si domenii inedite, cum ar fi cel al cursurilor de business. Crestcom International este o franciza care consta in vanzarea si sustinerea unor cursuri de specializare pentru manageri, in diverse regiuni din lume. Din vara acestui an, Crestcom International a intrat si pe piata din Romania ... prin intermediul unui masterfrancizat. Astfel, Crestcom a demarat procesul de extindere prin selectia de parteneri francizati ai companiei americane, care sa ofere aceste cursuri companiilor locale, in cadrul unei arii de operare prestabilite in care vor beneficia de exclusivitate. Cursurile sunt implementate in peste 50 de state si se adreseaza tuturor persoanelor aflate in pozitii de conducere in marile companii internationale, fiind traduse in 23 de limbi.
Investitia financiara necesara pentru preluarea afacerii Crestcom International in sistem de franciza se ridica la 45.000 de dolari, reprezentand taxa de intrare in retea. Profilul francizatului Crestcom este conturat de cateva caracteristici principale si anume: persoana dinamica, dedicata business-ului, cu minima experienta in vanzari, marketing si management si o buna cunoastere a limbii engleze.
Francizorul ofera potentialilor francizati un training in SUA pe o durata de 7 zile care are drept scop, pe de-o parte, intelegerea aspectelor teoretice si practice ale cursurilor Crestcom si intelegerea conceptului de franciza, iar pe de alta parte va permite francizorului evaluarea potentialilor candidati pentru franciza Crestcom.
Training-ul se va face in baza unui depozit de 2.500 $ care va putea fi, insa, restituit potentialilor candidati, la final, in cazul in care acestia s-au decis ca business-ul Crestcom nu corespunde profilului lor vocational.
Programele de training livrate de Crestcom International sunt pregatirea managerilor, customer service, sales, office proffesionals, small business, bazate pe prezentari video urmate de exercitii.
Unul dintre produsele Crestcom este „Managerul in Armura” (Booletproof Manager), un curs structurat pe module distincte, derulat pe parcursul unui an si cu o frecventa de o sesiune pe luna. Cursul imbina partea teoretica cu cea practica, pe parcursul a 4 ore, timp in care sunt prezentate doua tematici principale din domeniul management si leadership, structurate in videoprezentari, cu o durata de 30 de minute, urmate de exercitii practice desfasurate pe parcursul a 90 de minute, care au menirea de a-i invata pe participanti cum sa aplice notiunile teoretice la locul de munca.
Mai multe detalii despre aceasta franciza puteti afla de la CHR Consulting.
Nicoleta Margineanu
[email protected]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro