Curiera, primul business de curierat 100% electric din București și Ilfov, vinde 10% din acțiuni pentru suma de 300.000 de euro. La 4 ani de la înființare, afacerea de curierat este estimată la valoarea de 3 milioane de euro. Investiția va fi utilizată pentru dezvoltarea business-ului, prin achiziția de mașini electrice și prin optimizarea platformei.
Curiera, o afacere de curierat prietenoasă cu mediul înconjurător
Curiera este o companie de curierat care operează la nivel național, oferind servicii rapide și sigure. Are o rețea extinsă care acoperă multiple zone și operează cu eficiență, asigurându-se că pachetele ajung la destinație în condiții optime. În București și Ilfov livrează cu flota proprie 100% electrică. Despre decizia de a înfiinţa acest business, Silvia Duță, fondatoare și CEO al afacerii, declară: “Am observat o nevoie crescută pentru servicii de curierat fiabile și eficiente. Văzând această oportunitate în piață, am decis să înființez Curiera pentru a oferi servicii de curierat de încredere și prompte la un preţ accesibil, fără costuri ascunse, oferind servicii de suport și mentenanță rapide și prietenoase.”
Printre cele mai importante rezultate ale business-ului Curiera se numără dezvoltarea platformei de curierat, peste 3.000 de clienți activi, 33 de angajați, investiția în 20 de mașini electrice, un depozit de 200 de metri pătrați și deschiderea unui spațiu de birouri. De asemenea, afacerea cunoaște o creștere lunară a comenzilor și a cifrei de afaceri de 10%. Afacerea are o echipă profesionistă și pregătită de extindere, organizată pe următoarele departamente: vânzări, marketing, financiar, logistică, IT, legal, customer care. De asemenea, Curiera ajută lunar 500 de copii din medii defavorizate.
Până în prezent, în Curiera s-au investit 430.000 de euro, din care 200.000 de euro au fost investiți de către Silvia Duță. Antreprenorii care au ales să investească în dezvoltarea Curiera sunt: Alexandru Gubrei, fondator Doctor în Uniformă, Mircea Căpățînă, co-fondator Smartbill și Romeo Iacob, co-fondator Smart ID. Curiera este în prezent evaluată la 3 milioane de euro.
În prezent, fondatorii afacerii Curiera au decis să vândă 10% din afacere, pentru suma de 300.000 euro, pe care vor să îi investească în dezvoltarea afacerii.
Perspective de creștere a afacerii de curierat
Cu toate că piața de curierat este una competitivă și dinamică, există multe perspective de creștere. Silvia Duță și-a propus să folosească investiția pentru a extinde flota de curierat cu 20 de mașini electrice, pentru dezvoltarea și optimizarea platformei de curierat și pentru achiziția de echipamente tehnologice inovative (baterii externe, bandă de sortare).
Printre obiectivele afacerii Curiera, se numără: eficiența operațională, fiabilitatea serviciilor, extinderea rețelei de acoperire, inovația tehnologică, reducerea costurilor, dezvoltarea relațiilor cu clienții și calitatea serviciilor.
Pe termen lung, obiectivele Curiera ţin atât de eficientizare, cât şi de extindere. Ceea ce diferenţiază afacerea de alte companii este obiectivul de sustenabilitate. Echipa îşi doreşte să investească în implementarea practicilor şi a tehnologiilor sustenabile, pentru a reduce impactul asupra mediului şi a se alinia la standardele ESG (en. Environmental, Social, Governance). Legat de răspunsul publicului, Silvia declară: “Sunt încântați de ideea reducerii poluării şi de susţinerea mediului înconjurător și se bucură că putem oferi servicii de curierat sustenabile și prietenoase. Mulți clienți semnează contractul cu noi doar datorită faptului că livrăm cu maşini electrice.”
Anul 2025 este unul în care companiile sunt obligate să raporteze standardele ESG. Curiera este o companie ESG compliant și, astfel, clienții săi pot să bifeze mai ușor aceste standarde la nivel internațional.
Silvia Duță declară: „Căutăm un partener care să ni se alăture în misiunea noastră de a crește afacerea Curiera la următorul nivel. Ne dorim să investim în achiziția de mașini electrice, în platforma de curierat și pentru eficientizarea tehnologică a fluxului de lucru. Credem în viziunea noastră de a susține un mediu mai curat și ne dorim să creștem procentul livrărilor electrice în piața de curierat din România.”
Investiția va contribui la extinderea afacerii și la îndeplinirea viziunii fondatorilor și colaboratorilor Curiera, aceea de a construi o lume mai verde și mai prietenoasă cu mediul înconjurător. Toți cei care sunt interesați de o posibilă colaborare, pot contacta echipa Curiera pentru mai multe detalii.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro