Cum vrea Dropbox sa elimine hard disk-ul?

18 septembrie 2013

Dropbox are planuri mari sa devina un adevarat portal al utilizatorului catre lumea virtuala si sa reuseasca astfel sa se bata de la egal la egal cu giganti precum Goolge, Apple sau Facebook la nivelul sincronizarii stocarii datelor intre dispozitivele folosite.

Planurile au fost dezvaluite de insusi CEO-ul companie, Drew Houston care si-a expus viziunea in fata unei sali pline cu programatori, dar si reprezentanti de top ai companiilor din Silicon Valley. In cadrul conferintei, Houston a povestit comunitatii tehnologice despre cum va transforma Dropbox in alternativa hard disk-ului in era gadget-urilor mobile.

Dropbox a devenit deja o solutie utilizata la scara larga pentru stocarea documentelor in cloud, dar vrea sa treaca la nivelul urmator. Compania vrea sa construiasca o noua categorie de aplicatii care asigura sincronizarea intre dispozitive multiple, aplicatii care vor permite trimiterea si accesarea datelor de oriunde din lume, dar si lucrul in timp real a mai muti utilizatori pe documente. Cel putin la nivel teoretic, este o schimbare majora care ar trebui sa duca Dropbox in centrul „vietii si activitatii digitale” a oricarui utilizator de dispozitiv mobil sau PC. Astfel, compania ar putea ajunge la nivelul Google, Apple, Facebook sau Amazon din punct de vedere al impactului pe care il are asupra utilizatorilor.

Pentru a realiza in planurile sale, Dropbox trebuie sa construiasca un serviciu complex si fiabil care sa functioneze perfect atat din punctul de vedere al facilitatilor propriu-zise, cat si din cel al protectie datelor. Se pare ca ambitiile Dropbox se orienteaza exact in acest sens, cel putin daca judecam dupa recrutarile pe care le-a facut. Conform Wired.com, compania a angajat deja specialisti de top care au inovat la companii ca Facebook sau Google.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro