În acest interviu live discutăm despre loializarea clienților și multe alte subiecte relevante alături de Cătălin Vasile.
DESPRE CE VOM DISCUTA
1. Ce este conceptul de customer care si ce ingrediente cuprinde?
2. Cand, Unde si Cum interactionam cu clientii?
3. Ce este Customer Experience Journey? Unde si cum putem intervenii pentru a imbunatatii experienta pe care o are clientul in interactiunea cu noi si brandul nostru?
4. Care sunt principiile de baza pentru o cultura a serviciilor superioare
5. Care sunt ingredientele succesului pe care trebuie sa le aiba un angajat care lucreaza in servirea clientilor indiferent de etapa din ciclul de vanzare/achizitie in care s-ar afla clientul?
6. Care sunt nivelurile de satisfactie ale clientilor? De ce este important sa cunosti perceptia clientului, ce pot extrage din aceste informatii si cum poti imbunatatii aceasta perceptie si implicit calitatea serviciilor pe care le oferi acestora?
7. De ce este important sa avem clienti loiali? De ce este mai ieftin sa vinzi catre un client loial versus unui client nou? Care sunt tendintele? Care este diferenta dintre client loial si un cient fidel?
8. Ce inseamna sa pui la punct un sistem de loializare a clientilor? De unde pleci, ca pasi ai de facut, ce indicatori vei urmarii sa masori performanta actiunilor tale? Cat te costa un program de loializare? In cat timp apar rezultatele? La ce rezultate sa te astepti pe termen lung?
9. Cum recompensezi si dezvolti relatiile cu un client loial?
10. Ce recomanzi celor care vor sa puna clientul pe primul loc in afacerea lor?
Completeaza formularul de aici, pentru acces gratuit in portalul de "marketing si sales": https://content.businessdays.ro/interviu-live-catalin-vasile
Video - Cum să-ți transformi clienții în fani pasionați de brandul tau?
Sursa: Business Days
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro