Cum s-a schimbat structura de vânzări a grupului Sphera în pandemie: A crescut semnificativ ponderea comenzilor cu livrare. La KFC România a ajuns de la 3% în 2019, la 23%, iar la Pizza Hut s-a dublat la 50%

5 martie 2021

Grupul Sphera Franchise Group, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de restaurante din România din perspectiva cifrei de afaceri şi a nu­mărului de unităţi, a deschis anul trecut nouă restaurante noi şi a relocat un altul, însă, totodată a închis şase localuri.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cum s-a schimbat structura de vânzări a grupului Sphera în pandemie: A crescut semnificativ ponderea comenzilor cu livrare. La KFC România a ajuns de la 3% în 2019, la 23%, iar la Pizza Hut s-a dublat la 50%".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro