Cum s-a modificat comportamentul de consum al românilor în contextul pandemiei: au devenit mai atenţi la calitate, preferă produsele locale şi sunt pregătiţi să migreze către cumpărăturile online

20 iulie 2020

Criteriile de achiziţie din timpul stării de urgenţă şi din perioada imediat următoare au înregistrat mai multe modificări faţă de perioada anterioară, aproape 7 din 10 români considerând calitatea produselor drept reperul principal în timpul pandemiei, urmată de preţ, arată datele unui studiu EY derulat în perioada 13 mai - 2 iunie, pe un eşantion de aproape 400 de participanţi.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cum s-a modificat comportamentul de consum al românilor în contextul pandemiei: au devenit mai atenţi la calitate, preferă produsele locale şi sunt pregătiţi să migreze către cumpărăturile online".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro