Cum s-a adaptat McDonald s crizei europene

10 octombrie 2012

McDonald's, cel mai mare lant global de restaurante tip fast-food propune, in vremuri de criza, solutii de criza, pentru clientii europeni care, din cauza recesiunii, devin din ce in ce mai chibzuiti atunci cand vine vorba sa-si asume cheltuieli suplimentare.

Pentru a nu-si pierde clientela de pe piata europeana, McDonald's propune oferte speciale avantajoase pentru meniurile sale. Ofertele sunt disponibile doar in Germania si Franta si au fost lansate cu scopul de a-si stabiliza veniturile pe o piata aflata in scadere.

Europa reprezinta aproximativ 40% din veniturile companiei, iar declinul cererii pe aceasta piata se reflecta direct in rezultatele financiare ale McDonald's, iar ofertele speciale si reducerile de preturi reprezinta o solutie pe termen scurt care ar putea echilibra intr-o oarecare masura situatia financiara a companiei.

Germania si Franta sunt cele mai mari piete europene pentru lantul american de restaurante

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro