Cum iti faci in franciza magazin pentru copii

5 februarie 2007

Daca pana acum 5 ani, "lumea copiilor" o regaseam doar in magazinele de cartier, astazi, cei mai multi pici sunt imbracati dupa ultima strigare din moda. Cu ajutorul francizei, poti sa-ti deschizi in Romania un magazin cu renume in Franta si poti avea propria afacere de succes cu 150.000 de euro. Parinti, e timpul unei afaceri!

Sergent Major vine in Romania

La nivel national, universul inocent al copiilor a inceput sa fie, din ce in ce mai pregnant, conturat de marci internationale, creatoare de articole vestimentare pentru copii de diferite varste, care patrund pe piata romaneasca in sistem de franciza, aducand stiluri vestimentare diferite de la casual la clasic, elegant si aproape de micii consumatori nationali.

Concept de talie internationala, nascut pe taramurile Frantei cu mult timp in urma (anul 1987), Sergent Major aduce o pata de culoare universului celor mici, evocand atmosfera traditionala a vechilor scoli si fundamentandu-se pe atasamentul profund fata de valorile eterne ale copilariei.

Odata cu experienta dobandita in domeniul design-ului si manufacturierii de articole vestimentare pentru micii consumatori, imaginea initiala a soldateilor de plumb este revigorata si “indulcita” intr-un nou concept proaspat, dinamic, care foloseste ca simboluri chipiul si pana de scris.

In prezent, Sergent Major este recunoscuta ca o marca de succes, colectiile vestimentare Sergent Major putand fi admirate in 126 de magazine proprii si 54 de unitati functionand in sistem de franciza, localizate in: Franta, Belgia, Spania, Italia, USA, Arabia Saudita.

Sergent Major propune colectii adaptate specificului varstei, pentru fetite si baieti, pe segmentele de varsta 0-18 luni (Bebe Couchet), 3-24 luni (Bebe Debout), 2-14 ani, Sergent Major actioneaza sub principiul „sa ajutam copilul sa creasca, respectandu-i varsta!” si foloseste produsele ca un mijloc de dezvoltare a imaginatiei si personalitatii copiilor.

Materialele si metodele de creatie folosite pentru producerea colectiilor sunt adaptate specificului varstei si activitatilor copiilor: pantaloni cu banda elastica, inchizatori usor de deschis, captuseli detasabile pentru haine in vederea adaptarii lor la temperatura, centuri reglabile etc.

Cum va arata magazinul tau

Magazinele Sergent Major au urmat imaginea propusa de logo-ul companiei, imbracand intr-o lumina calda mobilierul utilizat si produsele expuse. Amenajate pe suprafete recomandate de vanzare de min. 80 mp, cu un depozit de cca 10 mp, magazinele sunt modulate in spatii adaptate segmentelor de varsta carora le sunt destinate colectiile. Regasim 7 zone, destinate bebelusilor (3 zone), respectiv grupelor de varsta 2-7 ani si 8-14 ani. Mobilierul alb modulabil si folosirea unor mese de prezentare inca de la intrarea in magazin sunt menite sa puna in valoare produsele sau promotiile. Vitrina spatioasa, de cel putin 6 m lungime, este principalul element de comunicare la marcii si ea exprima tendintele conceptului, fiind reinnoite la fiecare 3 saptamani.

La nivel national, Sergent Major urmareste identificarea unui partener MasterFrancizat care sa dezvolte un business plan la nivelul intregului teritoriu. Din punct de vedere financiar, pentru deschiderea unei unitati Sergent Major este necesara o investitie totala initiala de aprox. 150.000 Euro, din care taxa de intrare in reteaua de franciza reprezentand 10.000 Euro; la aceasta se adauga: stocul initial de marfa (45.000 Euro), costuri amenajare spatiu (90.000 Euro), sistem de gestiune computerizata (14.000 Euro).

Pentru toti cei interesati de aceasta oportunitate de business, mai multe detalii pot fi obtinute de la echipa CHR Consulting.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro