Cum încearcă Ungaria să-şi repornească economia şi să aducă bani la buget cu şantiere de infrastructură şi cum vrea Polonia să facă din calea ferată coloana vertebrală a mobilităţii. În România, gradul de electrificare a căilor ferate este de 38%, în Cehia este de 34%, în Polonia este de 63%, în Bulgaria este de 74%.

Ministrul maghiar al transpor­turilor János Lázár a spus clar de ce Ungaria are nevoie de autostrăzi şi drumuri rapi­de: cu cât sunt mai multe, cu atât mai mulţi bani face statul. Guvernul colec­tează în prezent din taxe de drum 1,5 miliarde de euro şi obiectivul este dublarea încasărilor. Ungaria este un stat important pentru transport deoarece este pe axa vest-est. De aceea se merită investit în construcţia de drumuri, a explicat Lázár când a trecut din nou în revistă proiectele de investiţii în infranstructură ale statului maghiar.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cum încearcă Ungaria să-şi repornească economia şi să aducă bani la buget cu şantiere de infrastructură şi cum vrea Polonia să facă din calea ferată coloana vertebrală a mobilităţii. În România, gradul de electrificare a căilor ferate este de 38%, în Cehia este de 34%, în Polonia este de 63%, în Bulgaria este de 74%.".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro