Tendinta generala a anului 2010 a vizat stabilizarea vanzarilor. â€Clientii au fost mult mai selectivi in ceea ce priveste alegerea unui produs de asigurare, chiar daca acest lucru duce la plata unei prime mai mari. Am observat in ultima vreme o schimbare la nivel de perceptie a asigurarii in ceea ce priveste clientii din piata noastra tinta – ei sunt mult mai maturi, orientati catre beneficiul produsului pe care il cumpara si de aceea ne-am adaptat abordarea fata de prospecti in functie de necesitatile si ariile de interes ale acestoraâ€, a adaugat domnul Tiberiu Maier, vicepresedintele Signal Iduna Romania. In acest sens, compania germana de asigurari a urmarit sa ofere tuturor romanilor solutii complete de asigurare - asigurari de sanatate, asigurari de viata si asigurari de accidente – astfel incat sa contribuie la cresterea calitatii vietii si sanatatii acestora. “La finalul anului 2010 putem spune ca tocmai se incheie un an bun, in care vanzarile au crescut, compania si-a stabilizat portofoliul de clienti si tocmai de aceea suntem increzatori ca anul urmator va fi si mai bun†, a adaugat domnul Tiberiu Maier. Pentru anul 2011, domnul Leslie Breer declara ca “Signal Iduna va continua optimizarea operatiunilor pe piata din Romania, concentrandu-se pe dezvoltarea de noi produse de asigurare de sanatate si viata, dar urmarind de asemenea si adaugarea de noi asigurari si serviciiâ€.
La finalul acestui an, Signal Iduna a lansat in premiera pe piata asigurarilor din Romania Signal Gold, primul produs care ofera posibilitatea incasarii beneficiilor din asigurare in ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Cum au mers asigurarile Signal Iduna in anul ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro