Cum ar influenta traficul distributia pe lant

In cazul motocicletelor, un kit lant nou s-ar putea transforma intr-un instrument util atunci cand vine vorba despre traficul infernal din Bucuresti, mai ales in aceasta perioada de criza sanitara si stare de alerta.

Traficul aglomerat din Capitala Romaniei i-a indemnat pe tot mai multi bucuresteni sa dea din mana volanul masinii pe ghidonul motocicletei sau scuterului pe care tocmai l-a achizitionat.

Ce inseamna sa fii motociclist in Bucuresti

Unii bucuresteni sustin chiar ca, potrivit unui reportaj postat pe digi24.ro, ca „motocicleta, scuterul, bicicleta sau trotineta par a fi singurele solutii pentru soferii care nu mai vor sa piarda zilnic timp si carburant in trafic.” De altfel, acesti locuitori opineaza si asupra faptului ca trece de la vehiculele pe patru roti la cele pe doua roti ar fi chiar o evolutie catre lumea civilizata.

Se pare ca apelarea rapida la un kit de lant moto ar fi o solutie de avarie in care, sa zicem, prin absurd, sistemul de distributie te-ar lasa pe drumuri.

In conditiile in care te confrunti zilnic cu un trafic interminabil, nu poti sa nu realizezi ca au aparut doua categorii de soferi, si anume, o prima categorie a soferilor care te lasa sa treci cu scuterul printre masini de frica sa nu le zgarii masina, si o alta categorie de soferi care ofera un respect suplimentar riderilor, mizand pe faptul ca tu, riderule, folosesti scuterul sau motocicleta pentru a ajunge mai rapid la locul de munca sau la orice destunatie unde ai chestiuni de rezolvat.

Drumurile: o lupta intre soferi si motociclisti

Numarul mare de masini si motociclete face ca sa existe o batalie extrem de dura intre soferi si motociclisti, pentru castigarea suprematiei pe orice petec de drum.

De aceea, scuterul sau motocicleta au devenit, se pare, singura solutie a bucurestenilor de a scapa de aglomeratia din Capitala si de a se plimba in siguranta.

In virtutea luptei intense pentru suprematie pe toate drumurile plaiurilor mioritice, acuzele si reprosurile intre soferi si rideri, pe fondul vitezei excesive a ambelor categorii, a nerespectarii regulilor elementare de circulatie nu intarzie sa apara. Din masini se aude, asadar, reprosul vitezei. In acelasi timp, din spatele ghidonului este reclamata neatentia soferilor si nerespectarea acordata celorlalti participanti la trafic.

Motociclistii se pot strecura mai usor prin trafic

Chiar daca sunt si rideri care sfideaza legea politetii in trafic, totusi, majoritatea utilizatorilor vehiculelor pe doua roti sunt multumiti de avantajele si beneficiile aduse de catre motocicleta sau de catre scuter. Concret, timpul destimat deplasarii a fost scurtat foarte mult. In al doilea rand, riderii cu abilitati si indemanari suplimentare beneficiaza si de avantajul strecurarii rapide prin trafic. Acestia se pot infiltra, deci, prin spatii restranse si nu mai sunt nevoiti sa astepte turele lungi si interminabile de stat la semafor.

Specialistii vehiculelor sport sunt de parere ca, in ciuda faptului ca drumurile sunt inguste, motociclistii isi pot face in siguranta loc printre masini, bineinteles, cu bunavointa soferilor

Analizand beneficiile si avantajele mersului pe doua roti, nu putem sa nu facem referire la riscul zilnic la care acesti rideri temerari se supun. Deci, nerespectarea regulilor elementare ale legislatiei rutiere conduce la consecintele nefaste ale producerii iminente ale unor accidente cu urmari nefaste. De aceea, atat riderii, cat si soferii, sunt nevoiti sa dea dovada de atentie si prudenta in trafic.

In plus, daca sistemul de distributie al motocicletei tale este solicitat la nivel maxim si a atins un grad ridicat de uzura, ai la indemana alternativa achizitionarii unui nou kit lant pentru inlocuirea componentei uzate.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro