Cum a schimbat inflaţia comportamentului de consum al românilor? Preţul a devenit un factor mai important în procesul de achiziţie, promoţiile şi mărcile private câştigă teren

24 octombrie 2021

În această perioadă, marcată de pandemia de COVID-19, care a afectat şi economia mondială, se observă o schimbare a comporta­mentului de consum, inclusiv în România, astfel că oamenii sunt mai sensibili la preţ şi mai atenţi pe ce îşi cheltuie banii, spun analiştii com­paniei de cercetare de piaţă Nielsen.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cum a schimbat inflaţia comportamentului de consum al românilor? Preţul a devenit un factor mai important în procesul de achiziţie, promoţiile şi mărcile private câştigă teren".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro