Cum a reuşit brandul românesc de cămăşi Braiconf să rămână în piaţă timp de şapte decenii, chiar şi după ce au intrat giganţi precum Zara sau H&M? "Execuţia şi ţesăturile folosite, specializarea echipei de «cămăşari» de la Brăila reprezintă «secretul» acestei poveşti"

23 iulie 2019

În business, la fel ca-n viaţă, brandurile trăiesc mai mult sau mai puţin. Unele mărci rămân în memoria colectivă timp de secole, în timp ce viaţa altora e o chestiune de zile, săptămâni sau poate luni.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cum a reuşit brandul românesc de cămăşi Braiconf să rămână în piaţă timp de şapte decenii, chiar şi după ce au intrat giganţi precum Zara sau H&M? "Execuţia şi ţesăturile folosite, specializarea echipei de «cămăşari» de la Brăila reprezintă «secretul» acestei poveşti"".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro