Cum a ajuns retailerul rus Svetofor, „pe tăcute“, la 11 magazine deschise în oraşele terţiare din România şi la afaceri de 80 de milioane de lei? Magazinele sunt deschise local sub brandul Mere şi arată mai degrabă ca nişte depozite ori magazine din comerţul tradiţional local

Retailerul rus Svetofor anunţa în urmă cu şase ani, mai exact în vara lui 2018, că începe expansiunea pe plan local, ţintind 100 de magazine sub brandul Mere. După acest anunţ, lan­ţul de magazine a dispărut de pe rada­re, iar în contextul războiului ruso-ucrainean, discreţia a fost şi mai mare.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cum a ajuns retailerul rus Svetofor, „pe tăcute“, la 11 magazine deschise în oraşele terţiare din România şi la afaceri de 80 de milioane de lei? Magazinele sunt deschise local sub brandul Mere şi arată mai degrabă ca nişte depozite ori magazine din comerţul tradiţional local".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro