Cum a ajuns Dacia la Dakar. „Poate părea uimitor, dar o maşină de Dakar înseamnă performanţă şi soluţii tehnice fiabile cu minimul necesar, exact ce spunem noi că înseamnă Dacia“

9 ianuarie 2025

Grupul Renault a refăcut în 2024 strategia de marketing pentru Dacia, astfel încât bugetele distribuite fiecărei ţări în parte, să meargă di­rect către participarea la Dakar. Dacă înainte prin intermediul reprezentanţelor locale Dacia ajungea pe tricourile echipelor de fotbal sau mizau pe alte strategii, anul tre­cut conducerea grupului francez a decis ca banii să meargă către proiectul Sandriders.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cum a ajuns Dacia la Dakar. „Poate părea uimitor, dar o maşină de Dakar înseamnă performanţă şi soluţii tehnice fiabile cu minimul necesar, exact ce spunem noi că înseamnă Dacia“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro