Conform declaratiilor directorului executiv Kevin Systrom, postate pe blogul companiei, in prezent peste 300 de milioane de utilizatori acceseaza zilnic reteaua Instagram, incarcand aproximativ 70 de milioane de fotografii si inregistrari video in fiecare zi.
In momentul in care a fost achizitionat de Facebook, in anul 2012, pentru suma de 1 miliard de dolari, site-ul de partajare de fotografii inregistra aproximativ 30 de milioane de utilizatori. Se preconiza chiar ca parteneriatul cu reteaua de socializare va dezavantaja Instagram, deoarece Facebook va acapara multi dintre clientii sai loiali. Mark Zuckerberg a tinut sa precizeze la acea vreme ca obiectivul companiei sale este altul: „de a consolida si de a dezvolta Instagram ca o marca independenta, pentru a-i aduce mai multa popularitate si, implicit, mai multi utilizatori”.
Iar asteptarile fondatorului Facebook au fost cu mult depasite. Astazi, numarul persoanelor care acceseaza Instagram este de 10 ori mai mare, depasind utilizatorii activi ai retelei Twitter. Pe langa utilizatorii Instagram si Facebook (1,35 miliarde de persoane ), la „imperiul” online al lui Zuckerberg se adauga si 600 de milioane de persoane care folosesc serviciul WhatsApp.
Recent, Instagram a anuntat introducerea unor servicii noi, inclusiv identificarea paginilor verificate, pentru celebritati si marci comerciale, si stergerea conturilor spam, care pana acum puteau fi doar dezactivate temporar.
Sursa: Forbes
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro