Criza coronavirus. Retailerul online Bonami: Iniţial am înregistrat scăderi, însă apoi vânzările ne-au depăşit aşteptările. În 2019, magazinul online Bonami, parte a grupului ceh Milton, a înregistrat o cifră de afaceri de 55 milioane euro la nivel de grup, în creştere cu 30% faţă de 2018

16 aprilie 2020

Retailerul online de origine cehă Bonami, specializat în comercializarea de produse de mobilier şi decoraţiuni interioare, prezent şi pe piaţa locală, a înregistrat vânzări cu 10% mai mari în luna martie a acestui an comparativ cu previziunile sale în această perioadă de criză cauzată de pandemia de coronavirus.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Criza coronavirus. Retailerul online Bonami: Iniţial am înregistrat scăderi, însă apoi vânzările ne-au depăşit aşteptările. În 2019, magazinul online Bonami, parte a grupului ceh Milton, a înregistrat o cifră de afaceri de 55 milioane euro la nivel de grup, în creştere cu 30% faţă de 2018".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro