Criza coronavirus. Ce se întâmplă în reţeaua Vodafone / UPC după ce un număr semnificativ de angajaţi a început să lucreze de acasă: Creştere de 40% a traficului Netflix, 22% creştere a volumului de date descărcate prin net fix şi de 30% a traficului internaţional de voce

22 martie 2020

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care a achiziţionat şi urmează să integreze şi compania de cablu UPC, a înregistrat creşteri semnificative ale traficului de voce şi al consumului de servicii de internet în contextul epidemiei de Covid-19 care obligă un număr semnificativ de români să rămână şi să lucreze de la domiciliu, conform datelor transmise de companie la solicitarea ZF.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Criza coronavirus. Ce se întâmplă în reţeaua Vodafone / UPC după ce un număr semnificativ de angajaţi a început să lucreze de acasă: Creştere de 40% a traficului Netflix, 22% creştere a volumului de date descărcate prin net fix şi de 30% a traficului internaţional de voce".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro