Aproape orice persoana din tara noastra foloseste sau a folosit cel putin o data in viata materiale ce ajuta in mod semnificativ la organizarea si planificarea diverselor activitati. Chiar daca tehnologia prinde astazi tot mai mult teren, integrandu-se in tot mai multe aspecte ale vietii noastre (fie ca ne referim la aplicatiile speciale pentru telefoane mobile, laptopuri, tablete, ori chiar device-uri si gadget-uri noi), nu putini sunt cei care apeleaza intr-un mod constant la agende. Acestea sunt prezente in magazinele si in librarii in cateva modele, furnizate de producatorii romani. Insa care sunt aspectele unei altfel de abordari, referindu-ne strict la modalitati de promovare a unei companii, a unei organizatii sau a unui anumit eveniment? Vezi aici agende personalizate care sa raspunda nevoilor pietei de astazi, intr-un mod complet.
Exista 6 puncte importante ce trebuie mentionate atunci cand suntem in cautarea unei oferte pentru realizarea unor astfel de materiale promotionale personalizate. Le vom lua pe rand, alocand fiecarui aspect o scurta descriere:
1. Tipurile de agende personalizate alese - este una din primele decizii ce trebuie luate, ea referindu-se la modelele acestora:
- cu spira metalica, din piele naturala, cu buzunare, coperte cusute sau inele retractabile, simple sau ca organizator; de buzunar sau de birou
- de tip A5/B5
- cu harti sau fara
- datate sau nedatate
- numarul de file e un alt criteriu important (de la 100 la 300 de file)
2. Elementele de personalizare alese:
- agende personalizate policromic - acestor modele li se poate aplica o anumita sigla
- utilizarea de timbru sec
- tehnologia uv
- serigrafie
- folio
3. Caracteristici - chiar daca numeroase trasaturi sau accesorii tin de primul punct, avem deseori o anumita libertate in a ne indrepta catre variante si mai specifice de atat, prin:
- tipul de hartie folosita (pentru pagini)
- tipul de material utilizat pentru coperti (carton, piele, imitatie de piele, etc)
- prezenta semnelor de carte
- cu radio
- cu convertor de valori din sistemul anglo-saxon in cel metric
- culoarea - se poate opta pentru o singura nuanta; deseori insa se aleg agende personalizate cu mix-uri de variate culori, precum negru, verde, albastru, cafeniu, verde, blue navy, orange etc.
4. Costurile de executie - ele pot sa se situeze intre valori de la 1 la 30 de euro per bucata. Numerosi furnizori asigura si personalizarea si transportul in respectivele preturi. Exista de asemenea si posibilitatea obtinerii de discount-uri, prin plasarea unor comenzi mai mari.
5. Cand este vizibila o astfel de agenda? In functie de tipul ei, de dimensiuni si de modalitatile de personalizare, ea poate fi observata atat la birou, in diverse medii de lucru, la intalniri, la mese, conferinte.
6. Destinatarii acestor obiecte personalizate pot fi: persoane angajate in cadrul companiei (agenti, distribuitori etc), parteneri de afaceri, colaboratori, clienti, persoane prezente in cadrul unor evenimente de promovare (targuri, expozitii, conferinte, summit-uri, etc).
Tinandu-se cont de aceste repere, se pot configura si achizitiona cele mai potrivite agende personalizate ce sa aiba un grad ridicat de eficienta si sa demonstreze returnarea investitiei initiale - tot mai multe persoane afland despre brandul promovat, unii poate devenind chiar clienti ori colaboratori. Gaseste agende personalizate, de la zeci de furnizori - pentru a compara preturi si modele variate, prin plasarea cererii in mod instant, fara inscriere pe site.
» Preluat de pe LivePr.ro - Criterii in alegerea unor agende personalizate
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro