Ideile bune apar odata cu valorificarea la maximum a canalelor de comunicare, utilizate in campania de Marketing Direct. Solutia nu este intotdeauna un website, un e-banner sau un profil pe Facebook si un cont de Twitter. Creativitatea se poate manifesta si sub alte forme de comunicare: utilizarea unui tool de Internet vechi intr-un mod nou sau materiale promotionale interactive (fie ca vorbim despre carti de vizita sau hangere pe clanta usii…).
John Griffiths, Alexandru Mira, Marius Pop, Cosmin Lacatusu vor dezbate tema creativitatii in Marketing Direct la cea de-a doua editie a Conferintei Internationale â€Marketing in Directâ€, desfasurata in data de 8 Septembrie 2010 la Clubul Diplomatic Bucuresti (www.marketingindirect.ro).
John Griffiths a fost votat speakerul preferat al primei editii a Conferintei, motiv pentru care va fi prezent si a doua oara la â€Marketing in Directâ€. Recunoscut Account Planner cu o extinsa experienta de lucru - de peste 20 de ani - in agentiile de publicitate multinationale din Londra, britanicul a uimit specialistii din lumea intreaga cu inovatiile si strategiile sale intotdeauna diferite si foarte eficiente. A fost planning director la Carlson Group ÅŸi Grey Integrated unde a lucrat pentru branduri ca Tesco, Microsoft ÅŸi Daimler Chrysler. In prezent John gestioneaza propriul website, Planning Above and Beyond, care a devenit o destinaÅ£ie regulata pentru ganditorii de marketing ÅŸi strategie din intreaga lume. John Griffiths lucreaza in dezvoltarea de campanii integrate din anii ’90 pentru diverse categorii de branduri si susÅ£ine traininguri ÅŸi workshopuri in cadrul organizaÅ£iilor profesionale: APG -The Account Planning Group - ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Creativitatea in Campaniile de Marketing Direct
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro