„Creativitatea nu este asadar elementul principal care determina ratele mari de raspuns, intrucat marketingul direct nu este o reclama intr-un plic.†a aratat John Griffiths, respectatul profesionist in Account Planning, prezent la cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in Directâ€. „Creativitatea poate face diferenta mai ales cand este vorba despre repozitionarea brandului, restructurarea procesului decizional sau prevenirea schimbarii. Targetarea corecta, in schimb, este cea care isi lasa amprenta asupra ratelor bune de raspuns.â€, a explicat John Griffiths.
In acest context nu trebuie pierduta din vedere valoarea economica a creativitatii care permite multiplicarea rezultatelor in campaniile de marketing direct. Astfel creativitatea poate ajuta brandurile sa ajunga pe lista scurta a clientilor, sa motiveze actiunea (a se citi „achizitionareaâ€) si sa construiasca relatii pe termen lung. „If it doesn't sell, it isn't creativeâ€, este celebra afirmatie a lui David Ogilvy, promotorul principiilor de testare si cercetare in construirea campaniilor de comunicare si totodata sustinator al publicitatii care genereaza raspunsuri directe. Reactivarea principiilor sale ii poate ajuta pe marketeri sa reinterpreteze creativitatea si sa o adapteze erei digitale. „Nu poti plictisi oamenii cerandu-le sa cumpere un produs, poti doar sa-i interesezi, pentru ca ei s-o faca apoiâ€, spunea Ogilvy. „10% discountâ€, „transport gratuitâ€, „un produs gratis†– transmitem adesea aceleasi mesaje in aceeasi maniera. Clientii (mai ales cei potentiali) au nevoie de mesaje diferentiatoare, stiri cu adevarat interesante despre produse si continut cu adevarat util. Pe scurt, experiente de brand si buzz.
„Creativitatea apare cand targetezi pasiunile oamenilor si nu doar elementele pur demograficeâ€, ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Creativitatea de ieri reinterpretata (direct) de marketerii de ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro