Cosmote: o noua campanie de imagine

16 septembrie 2011

Oficialii Cosmote explica: "Vine un moment in viata fiecaruia dintre noi cand realizam deodata ca vorbim si ii auzim pe cei dragi de langa noi, dar in realitate nu ii ascultam. Dam vina pe haosul de zi cu zi pentru aceasta lipsa de atentie, dar adevarul este ca nu mai avem rabdare pentru lucrurile importante, iar comunicarea reala, din inima, aproape ca a incetat. Acesta este momentul in care fiecare dintre noi ar trebui sa revina la elementul esential al vietii: grija fata de celalalt".

"La COSMOTE, credem ca a vorbi si a asculta reprezinta acel dar suprem, nepretuit, pe care il are si il foloseste o fiinta umana. Ni se ofera atat de mult timp pentru a vorbi insa cu greu gasim timpul necesar pentru a-i asculta pe cei din jurul nostru. Acum ar putea fi momentul potrivit sa schimbam acest lucru!"

 

Fidel crezului sau „Lumea noastra esti tu”, COSMOTE Romania pune lucrurile intr-o perspectiva diferita distantandu-se de cursa pentru mii de minute si oferindu-le romanilor, in locul acesteia, nu numai minute pentru a vorbi, ci si pentru a asculta, mai spun reprezentantii Cosmote.

„A venit timpul sa incetam sa mai numaram minutele – nu fac altceva decat sa marcheze trecerea inexorabila a timpului. Cand a fost ultima data cand ai ascultat practic ce ti se spune? De ce sa te grabesti sa vorbesti in loc sa ii incerci sa ii intelegi pe ceilalti? E timpul sa ascultam. Aceasta noua campanie COSMOTE este o campanie care vorbeste inimii si sufletului romanilor” a spus Costas Kapetanopoulos, Marketing & Communication Director, COSMOTE Romania.

 

"COSMOTE decide sa deschida o noua cale a modului de a interactiona cu cei de care ne pasa si comunica aceasta prin intermediul noii campanii de comunicare care incepe pe 15 septembrie, pe principalele retele de televiziune, la nivel national. Prin acest demers, COSMOTE Romania devine generator de emotii in industria telecom, de data aceasta nu numai prin oferte relevante care sa surprinda piata, ci si printr-un mesaj simplu care sa emotioneze consumatorul: sentimentele pot calatori prin intermediul undelor radio pentru a suplini nevoia de empatie a fiecaruia dintre noi".

Ideea campaniei apartine regizorului grec Konstantin Pilavios, idee adaptata personal de acesta pentru COSMOTE Romania. Campania a fost realizata de Papaya Advertising, care colaboreaza cu Ogilvy Romania pentru campanile de business ale COSMOTE

 

COSMOTE Romania avea 6,6 milioane de clienti la 30 iunie 2011. Lansata in 2005, COSMOTE Romania a inregistrat cea mai rapida dezvoltare a retelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai putin de cinci ani, COSMOTE Romania si-a depasit competitorii in ceea ce priveste reteaua de acoperire nationala. În prezent, COSMOTE Romania ofera acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu.

COSMOTE Romania este divizia locala a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsa prezenta in sud-estul Europei, care are o baza de 20.3 milioane de clienti in Grecia, Albania, Bulgaria si Romania. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro