Aproximativ 65 de români au depus reclamaţii la Centrul European al Consumatorilor (ECC), în cinci luni de la înfiinţare, majoritatea vizând companiile aeriene şi acihiziţionarea automobilelor second-hand şi a produselor electrocasnice din Uniunea Europeană.
"Majoritatea reclamaţiilor se referă la cursele aeriene anulate, neacordarea asistenţei potrivit legii şi bagaje pierdute. Urmează reclamaţiile privind cumpărarea de maşini second-hand, în special din Germania", a declarat, pentru NewsIn, directorul ECC România, Razvan Resmeriţă.
La sediul ECC, au mai fost primite şase reclamatii ale unor cetăţeni străini, vizând serviciile bancare, serviciile de telefonie mobilă, serviciile hoteliere şi activitatea unor operatori aerieni. Aproximativ 45 de persoane au solicitat informaţii despre drepturile consumatorilor privind cumpărarea unor produse din Uniunea Europeană.
Românii nemultumiţi de produsele achiziţionate din statele UE sau consumatorii europeni ale căror drepturi au fost încălcate de operatorii români se pot adresa Centrului European al Consumatorilor, deschis în luna ianuarie 2008, la Bucureşti.
Sursa: NewsIn
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro