CONSILIUL JUDEȚEAN DOLJ, în calitate de autoritate publică tutelară, anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie a 3 (trei) poziţii de administrator pentru SOCIETATEA OLTENIA BUSINESS PARK S.R.L.
Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:
Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:
ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani;
comerciale sau regiilor autonome;
prevăzute de Legea nr. 202/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel încât cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie femei şi cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie bărbaţi;
numărul administratorilor va fi de cel puţin 3, dintre care cel mult unul va fi funcţionar public sau o persoană din rândul altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice. Administratorilor acestor societăţi li se aplică, în mod corespunzător, prevederile alin. (1) privind cerinţele de experienţă ale administratorilor, prevăzute la alin. (3) şi (6)-(8). Toate referirile din prezenta ordonanţă de urgenţă la consiliul de administraţie vor fi interpretate ca referiri la administratori, iar toate referirile la adunarea generală a acţionarilor vor fi interpretate ca referiri la adunarea generală a asociaţilor;
financiar sau să aibă exepriență de cel puțin 3 ani dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveția sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public în conformitate cu Ordinul nr. 392/2022 pentru modificarea Ordinului preşedintelui Autorităţii pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componenţa Comitetului de audit;
situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi;
4 ani;
administrator în societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
tratamentului egal şi transparenţei;
înştiinţaţi să depună o declaraţie de intenţie realizată conform scrisorii de aşteptări.
Condiţiile generale de participare sunt:
sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății de cel puţin 7 ani;
altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiţia să aibă domiciliul în România;
bază de documente medicale;
de mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
exercitarea funcției de administrator al Societății;
privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, actualizată;
Criteriile minime de selectie sunt:
tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea;
negociere, capacitate de analiză și sinteză;
pentru obiectul de activitate;
interpersonală.
Criteriile de evaluare/selecţie finală a candidaţilor – INTERVIUL:
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.
Documentele necesare în procesul de recrutare/selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a CONSILIULUI JUDEȚEAN DOLJ (www.cjdolj.ro) şi pe pagina de internet a Societăţii OLTENIA BUSINESS PARK S.R.L. (www.olteniabusinesspark.ro).
Dosarul de candidatură se va depune până la data de 14.04.2025, ora 12,00, la registratura CONSILIULUI JUDEȚEAN DOLJ, din Craiova, Str. Olteț, nr. 4, jud. Dolj, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de administrator la Societatea Oltenia Business Park S.R.L.”, precum numele şi prenumele candidatului. Obligatoriu, o copie a dosarului va fi transmisă pe adresa de e-mail a expertului independent, respectiv foxconsiliu@gmail.com.
Plicurile ajunse după data şi ora menţionate nu vor fi luate în considerare.
Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a le fi anunţate personal, prin intermediul poștei electronice.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS, la telefon nr. 0799-358.582.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro