CONSILIUL JUDEȚEAN DOLJ, în calitate de autoritate publică tutelară, anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie a 3 (trei) poziţii de administrator pentru SOCIETATEA OLTENIA BUSINESS PARK S.R.L

12 martie 2025

CONSILIUL JUDEȚEAN DOLJ, în calitate de autoritate publică tutelară, anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie a 3 (trei) poziţii de administrator pentru SOCIETATEA OLTENIA BUSINESS PARK S.R.L.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă;
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

  1. Administratorii trebuie să aibă studii superioare şi experienţă în domeniul

ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani;

  1. Administratorii sunt persoane fizice, cu experienţă în conducerea societăţilor

comerciale sau regiilor autonome;

  1. Stabilirea numărului de administratori se face cu respectarea principiilor

prevăzute de Legea nr. 202/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel încât cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie femei şi cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie bărbaţi;

  1. În cazul întreprinderilor publice organizate ca societăţi cu răspundere limitată,

numărul administratorilor va fi de cel puţin 3, dintre care cel mult unul va fi funcţionar public sau o persoană din rândul altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice. Administratorilor acestor societăţi li se aplică, în mod corespunzător, prevederile alin. (1) privind cerinţele de experienţă ale administratorilor, prevăzute la alin. (3) şi (6)-(8). Toate referirile din prezenta ordonanţă de urgenţă la consiliul de administraţie vor fi interpretate ca referiri la administratori, iar toate referirile la adunarea generală a acţionarilor vor fi interpretate ca referiri la adunarea generală a asociaţilor;

  1. Cel puțin unul dintre administratori trebuie să dețină calificarea de auditor

financiar sau să aibă exepriență de cel puțin 3 ani dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveția sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public în conformitate cu Ordinul nr. 392/2022 pentru modificarea Ordinului preşedintelui Autorităţii pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componenţa Comitetului de audit;

  1. În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea

situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi;

  1. Mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi

4 ani;

  1. O persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de

administrator în societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;

  1. Selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării,

tratamentului egal şi transparenţei;

  1. Candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi ulterior

înştiinţaţi să depună o declaraţie de intenţie realizată conform scrisorii de aşteptări.

Condiţiile generale de participare sunt:

  • studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice,

sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății de cel puţin 7 ani;

  • experiență de conducere/ administrare  a unor societăți sau regii autonome;
  • cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit) şi cetăţenia română sau cetăţenia

altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiţia să aibă domiciliul în România;

  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe

bază de documente medicale;

  • să nu fi fost destituit/ă dintr-o funcţie publică, să nu îi fi fost revocat contractul

de mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;

  • să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar;
  • să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal;
  • să nu se afle în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu

exercitarea funcției de administrator al Societății;

  • îndeplineste criteriile conform prevederilor art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011

privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, actualizată;

Criteriile minime de selectie sunt:

  • cunostințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor

tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea;

  • gandire strategică și previziuni;
  • finanțe și contabilitate;
  • managementul proiectelor;
  • tehnologia informației;
  • legislație;
  • cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice;
  • competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale,

negociere, capacitate de analiză și sinteză;

 

  • participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante

pentru obiectul de activitate;

  • trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare

interpersonală.

Criteriile de evaluare/selecţie finală a candidaţilor – INTERVIUL:

  1. Dosarul de candidatură;
  2. Matriceaprofilului de candidat;
  3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie  cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae;
  • copie documente care atestă experiența profesională (copie carnet de muncă, extras Revisal, copie contract mandat, adeverințe angajator);
  • cazierul judiciar/declaraţie pe proprie răspundere, conform formular nr. 1;
  • cazier fiscal/declaraţie pe proprie răspundere, conform formular nr. 2;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare/declaraţie pe proprie răspundere, conform formular nr. 3;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind statutul de “independent” conform formular nr. 4;
  • declaraţie pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale, conform formular nr. 5;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în consilii de administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit, conform formular nr. 6;
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie,  conform formular nr. 7;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese, conform formular nr. 8;
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, actualizată, sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională,  conform formular nr. 9;
  • declarație privind atragerea răspunderii în cazul falimentului/insolvenței societăților administrate sau conduse, conform formular nr. 10.

* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare/selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a CONSILIULUI JUDEȚEAN DOLJ (www.cjdolj.ro) şi pe pagina de internet a Societăţii OLTENIA BUSINESS PARK S.R.L.  (www.olteniabusinesspark.ro).

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 14.04.2025, ora 12,00, la registratura CONSILIULUI JUDEȚEAN DOLJ, din Craiova, Str. Olteț, nr. 4, jud. Dolj, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de administrator la Societatea Oltenia Business Park S.R.L.”, precum numele şi prenumele candidatului. Obligatoriu, o copie a dosarului va fi transmisă pe adresa de e-mail a expertului independent, respectiv foxconsiliu@gmail.com.

Plicurile ajunse după data şi ora menţionate nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a le fi anunţate personal, prin intermediul poștei electronice.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS,  la telefon nr. 0799-358.582.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro