În ultimii ani, comerţul modern a câştigat foarte mult teren, astfel că mulţi oameni alegeau să îşi facă cumpărăturile în marile lanţuri de retail. Cu toate acestea, deşi comerţul tradiţional a pierdut teren, va avea totuşi un viitor, mai ales dacă magazinele de proximitate vor alege să se specializeze pe o categorie de produse, precum carmangeriile şi brutăriile, au spus participanţii la ediţia din acest an a videoconferinţei ZF Retail, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Auchan, Carrefour, Kaufland, Profi, Mastercard, Altex, Aqua Carpatica, Cushman and Wakefield Echinox, Danone, ING România, Iulius, Mazars, Noerr, Postis, SAP, Signify, Trnas Sped şi Prefera Foods.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Conferinţa ZF Retail 2021. Există loc în piaţă atât pentru comerţul modern, cât şi pentru cel tradiţional. Pe măsură ce piaţa se dezvoltă, migrăm de la un comerţ tip bazar către specializare".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro