Conferinţa ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti, Oradea. Brandurile româneşti se pot dezvolta pe pieţele externe, dar antreprenorilor români le trebuie curaj să mai facă un pas în business

13 septembrie 2019

În plină criză a forţei de muncă, fondatorii brandurilor româneşti puternice vorbesc despre importanţa resursei umane în dezvoltarea companiei şi pentru susţinerea brandului în faţa clienţilor finali şi a partenerilor de afaceri.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Conferinţa ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti, Oradea. Brandurile româneşti se pot dezvolta pe pieţele externe, dar antreprenorilor români le trebuie curaj să mai facă un pas în business".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro