In prezent, grupul are 56.000 de angajati ce opereaza la nivel mondial. Prezenta sa in Europa dateaza din 1956. Opt fabrici sunt situate in Europa, doua in Franta specializate in masini agricole.
Logo-ul John Deere si anume un cerb sarind, a fost modernizat de-a lungul anilor. Ultima varianta fiind lansata in anul 2000, acesta fiind versiunea a opta a logo-ului. Cerbul reprezentat in aceasta ultima versiune ofera logo-ul un ritm dinamic si energic, cu o viziune asupra viitorului. Cerbul anterior a fost pe punctul de a cadea inapoi pe picioare, pe aceasta versiune cerbul se inalta in sus.
Mereu dornici de a satisface asteptarile clientilor sai, John Deere revine cu idei inovatoare si ofera tot felul de materiale noi pentru clientii sai. In agricultura, John Deere ofera o gama larga de generatie de tractoare, semanatori, pulverizatoare, combine si alte utilaje. John Deere este definit ca "puterea concentrata" si fiecare unitate are o multitudine de caracteristici si poate fi echipat cu mai multe instrumente.
In domeniul lucrarilor publice, marca ofera o gama larga de excavatoare, buldoexcavatoare, buldozere, încărcătoare etc.
Prezent la Conexpo Las Vegas, brandul a creat evenimentul cu o numaratoare inversa pentru a prezenta in exclusivitate ultimul lor produs: incarcatorul 944K.
Faima marcii se bazeaza pe calitatea echipamentelor sale, care ar putea justifica costul ridicat al masinilor. Site-urile www.agriaffaires.com si www.europe-machinery.com ofera o gama larga de echipamente John Deere pentru bugete mici si mari.
... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Comunicat de presa John Deere
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro