Companiile de handling de pe Otopeni, care asigură toate serviciile de care beneficiază pasagerii pe aeroport, au pierdut 300 de angajaţi în ultimii patru ani. Forţa de muncă din aeroporturi, printre motivele întârzierii zborurilor

11 august 2024

Companiile de handling de pe Oto­peni, care asigură toate serviciile de care beneficiază pasagerii şi companiile aeriene pe aeroport, au pierdut în jur de 300 de angajaţi în perioada 2019-2023, potrivit datelor Ministerului de Finanţe.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Companiile de handling de pe Otopeni, care asigură toate serviciile de care beneficiază pasagerii pe aeroport, au pierdut 300 de angajaţi în ultimii patru ani. Forţa de muncă din aeroporturi, printre motivele întârzierii zborurilor".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro