Companiile care influenţează din umbră cele mai importante decizii luate în România cheltuie anual între 60 şi 80 de milioane de euro. Domeniile vizate sunt preponderent cele hiper-reglementate: Sănătate, Farmaceutic, Energie, Telecomunicaţii, Infrastructură, Alimentaţie, Financiar-bancar, Jocuri de noroc, Comerţ

„Politica şi actoria au o legătură foarte strânsă. În ambele, rolul tău este să convingi“ – spunea recent într-un interviu pentru GQ Kevin Spacey, protagonistul din House of Cards, poate cel mai cunoscut serial care aduce în prim-plan şi activitatea de lobby. Deşi este privit uneori cu scepticism, rolul unor organizaţii de a influenţa deciziile politicienilor astfel încât să coincidă cu interesele lor specifice începe să devină din ce în ce mai vizibil şi în România, având în vedere că în prezent 250 - 300 de organizaţii fac lobby pe plan local.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Companiile care influenţează din umbră cele mai importante decizii luate în România cheltuie anual între 60 şi 80 de milioane de euro. Domeniile vizate sunt preponderent cele hiper-reglementate: Sănătate, Farmaceutic, Energie, Telecomunicaţii, Infrastructură, Alimentaţie, Financiar-bancar, Jocuri de noroc, Comerţ".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro