Pentru prima dată în istoria de 125 de ani a companiei, Coca-Cola, plănuiește exploatarea unei noi nișe. Producătorul de băuturi răcoritoare pregătește lansarea unei băuturi alcoolice, informează BBC. Băutura este dedicată momentan pieței din Japonia.
Coca-Cola încearcă astfel să profite de pe urma creșterii în popularitate a unui tip local de băutură, Chu-Hi. Această băutură acidulată, disponibilă în diferite arome are și un conținut de alcool dat de o băutură alcoolică specifică pentru Japonia, shochu.
Produsul are o tărie cuprinsă între 3% și 8%.
Jorge Garduno, președintele Coca-Cola Japonia a spus că este puțin probabil ca băutura să fie vândută și în afara pieței căreia i se adresează. Citat de BBC, Jorge Guardano spune că este primul experiment al companiei pe segmentul băuturilor alcoolice și este un exemplu pentru modul în care compania încearcă să exploreze dincolo de segmentele tradiționale.
Chu-Hi este o băutură alcoolică slabă, promovată ca o alternativă la bere, care s-a dovedit populară printre femei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro