Coca-Cola nu isi asuma responsabilitatea pentru raspandirea obezitatii

21 iunie 2012

CEO-ul Coca-Cola, Muhtar Kent, sustine sus si tare ca bauturile racoritoare produse de catre compania pe care o conduce nu sunt vinovate pentru cresterea accelarata a obezitatii in Statele Unite. Luarea de pozitie a sefului de la Coca-Cola vine in urma decizie primarului din New York Michael Bloomberg de a limita consumul de bauturi racoritoare cu un continut mare de zahar.

Kent a declarat pentru Wall Street Journal ca problema obezitatii este o chestiune complicata, pentru rezolvarea careia este nevoie de cooperare. In acest sens, Coca-Cola a pornit o serie de programe de colaborare cu guvernele, companiile si societatea civila din tarile in care opereaza pentru a promova un stil de viata activ.

Declaratiile sefului de la Coca-Cola vin ca reactie la decizia primarului din New York care vizeaza limitarea consumului de bauturi racoritoare prin interzicerea comercializarii portiilor foarte mari, populare printre americani in restaurantele fast-food sau in salile de cinematograf. Prin decizia sa, primarul urmareste sa combata epidemia de obezitate care se raspandeste rapid pe teritoriul Statelor Unite si spera ca si alti reprezentanti ai autoritatilor locale ii vor urma exemplul.

Kent spune ca gama de produse propuse de Coca-Cola este orientata pe sanatate, de aceea compania propune si urmeaza sa propuna noi bauturi in acest sens. De asemenea, Kent sustine ca o serie de buturi produse sub marca Coca-Cola sunt fara calorii sau au un nivel scazut de calorii, ceea ce nu le transforma in produse amenintatoare pentru sanatate.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro