Clienţii operatorului de cablu UPC România pot plăti factura în numerar la toate subunităţile Poştei Române din ţară, începând din luna aprilie, în urma unui parteneriat încheiat între cele două companii, informează UPC România. UPC precizează că nu se plăteşte niciun comision la plata facturii prin Poşta Română. "Clienţii noştri îşi doresc diverse metode de plată a facturii, astfel încât să poată alege soluţia cea mai avantajoasă şi mai simplă pentru ei. Parteneriatul cu Poşta Română, încheiat la nivel naţional, demonstrează că suntem foarte preocupaţi să lansăm metode alternative de plată pentru clienţii noştri. Astfel, vom lansa şi alte metode în viitorul apropiat, pentru a eficientiza activitatea din Centrele de Relaţii cu Clienţii şi pentru a economisi timpul clienţilor noştri", a declarat Jack Mikaloff, CEO UPC România.
CN Poşta Română are peste 6.500 de subunităţi poştale în toată ţara, iar UPC România deserveşte peste 1,3 milioane clienţi în aproximativ 200 de oraşe. În acest moment, factura UPC se mai poate plăti în numerar în Centrele de Relaţii cu Clienţii UPC şi la ghişeele Băncii Transilvania.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din România. De când a intrat pe piaţa românească, în 1992, UPC a investit peste 700 de milioane de euro, devenind astfel cel mai mare investitor american din ţară. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro