Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu destinat persoanelor fizice, care permite efectuarea de operatiuni prin Internet si prin telefon.
Prin Click 24 Banking, clientii BCR beneficiaza de acces internet rapid la conturile lor. Noua aplicatie este integrata în portalul BCR, www.bcr.ro, iar utilizatorii îsi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, în urma unei identificari personalizate cu înalt grad de securitate.
Click 24 Banking, realizat prin îmbogatirea cu noi functionalitati a serviciului de phone banking BCR, asigura clientilor bancii, printr-un apel telefonic, accesul simplu, rapid si securizat la conturi si efectuarea de operatiuni împreuna cu un consilier Contact Center. Clientii vor apela numarul 08010801277 (InfoBCR) din reteaua Romtelecom, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat sau numarul 021/407.42.00, apelabil din orice retea, sau *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial.
Pentru serviciile de informare-consultare, banca nu percepe comision.
Astfel, clientii pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR, precum si informatii referitoare la creditele contractate de la banca.
De asemenea, clientii pot efectua transferuri în lei si în valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri în lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare.
Pentru aceste operatiuni, comisioanele percepute de banca sunt cu 50% mai reduse decat cele de la ghiseu pentru operatiunile efectuate prin telefon si cu 75% pentru cele realizate pe Internet.
Prin cele doua servicii, clientii pot efectua si o serie de plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor la utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit.
Siguranta datelor referitoare la conturile clientilor si a tranzactiilor efectuate este garantata prin cea mai performanta metoda de securitate existenta la momentul actual pe piata, se spune în comunicat. Astfel, clientii beneficiaza de trei niveluri de securitate asigurate de un nume de utilizator primit de la unitatea BCR în momentul obtinerii serviciului, un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare si de codurile unice generate de dispozitivul token.
BCR, membra a Grupului Erste, este cea mai importanta institutie bancara din Romania si gestioneaza active de peste 17,5 miliarde de euro. Banca ofera întreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand în prezent 597 de unitati retail (pentru populatie si microîntreprinderi) deschise în întreaga tara în majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro