Citroen a lansat, joi, la Bucureşti, autoutilitara uşoară Nemo, cu un preţ de pornire de 9.700 de euro, şi estimează vânzări de cel puţin 100 de unităţi în acest an, producătorul francez vizând crearea unui nou segment de piaţă în România prin intermediul acestui model. "Nu putem vorbi de cifre exacte în acest moment, deoarece prin Nemo vrem să creăm un nou segment de piaţă în România, pe care să devenim lideri. În schimb, ne aşteptăm să vindem cel puţin 100 de unităţi în 2008 şi cât mai multe în următorii ani", a declarat, joi, directorul general al Citroen România, Guillaume Croset.
Nemo este cel mai mic utilitar din gama Citroen, argumentele companiei pentru felul în care a fost gândit acest vehicul fiind condiţiile dificile de trafic, aglomeraţia urbană şi accesul dificil la locurile de parcare.
Modelul se adresează, în principal, firmelor de curierat, sectorului de distribuţie şi IMM-urilor. Preţul de pornire al autoutilitarei este de 9.700 euro, cu TVA inclus, în dotările standard fiind inclus sistemul ABS, direcţia asistată şi airbag pentru şofer.
Printre dotările opţionale se regăseşte sistemul bluetooth, senzorul de parcare, scaunul rabatabil pentru pasager, airbag frontal pentru pasager şi airbag-urile laterale.
Volumul de depozitare este de 2,5 metri cubi (2.500 litri) şi poate fi extins prin rabatarea scaunului pasagerului la 2,8 metri cubi (2.800 litri). Sarcina utilă este de 610 kilograme.
La achiziţionarea modelului, sunt disponibile două variante de motorizare, ambele de 1,4 litri, una pe benzină, care dezvoltă 75 CP şi consumă 6,9 litri la 100 kilometri, şi cealaltă pe motorină, care dezvoltă 70 CP şi consumă 4,5 litri la suta de kilometri.
Versiunea combi a modelului va fi disponibilă începând cu luna iunie.
Vânzările Citroen în România au crescut, anul trecut, cu 18%, de la 4.194 de unităţi în 2006 la aproape 5.000 de autovehicule, potrivit datelor reprezentanţei companiei franceze pe piaţa locală.
Mediafax
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro