Ciocolata care vorbeste - o afacere profitabila

23 noiembrie 2007

Conturata la nivel international inca din anii’ 80, Chocolate Graphics sau “Ciocolata care vorbeste”  se naste dintr-un rationament simplu: un mesaj transmis pe ciocolata are un efect extrem de eficient, din moment ce statisticile arata ca 9 oameni din 10 adora ciocolata, iar al 10-lea minte intotdeauna… La nivel national, povestea Chocolate Graphics incepe cu luna aprilie 2007, cand se semneaza contractul de masterlicenta  de catre un tanar antreprenor din Constanta.

Desi la prima vedere pare o afacere cu ciocolata, in realitate Chocolate Graphics este una de marketing.

In 1988 un inventator australian a pus la punct un proces rudimentar si foarte lent de producere a ciocolatei inscriptionate cu ciocolata. In 1996 trei oameni de afacere locali au achizitionat drepturile procesului si l-au promovat, pentru ca in 1999 John Taylor sa cumpere patentul si drepturile de productie. Acesta a fost punctul de turnura al afacerii Chocolate Graphics. Cu experienta si tenacitatea sa, John Taylor a perfectionat procesul, introducand tehnologia computerizata si laserul. A patentat noi procese, a introdus strategii inovative de marketing si in 2004 a transformat afacerea intr-una internationala. Acum Chocolate Graphics este prezenta in 47 de tari pe toate continentele, continuand sa se extinda.

La nivel national, Chocolate Graphics se treduce pentru tanarul antreprenor din Constanta ca marketing, noutate, potential mare, atractivitate.

Dupa semnarea contractului de masterlicenta, Chocolate Graphics Romania pune pe picioare o unitate de productie, realizata in conformitate cu standardele europene, care sa serveasca drept unitatea pilot Chocolate Graphics.

Vanzarea incepe cu luna iulie 2007. Oferta Chocolate Graphics consta in tablete de ciocolata (neagra, cu lapte sau alba) de diverse forme si dimensiuni, inscriptionate tot cu ciocolata, aceasta fiind pricipala diferenta dintre produsele Chocolate Graphics si cele care exista deja pe piata. Noutatea o reprezinta faptul ca mesajul este inscriptionat pe tableta de ciocolata, nu pe ambalaj. Mesajul poate fi text, logo si chiar fotografie!

Produsele sunt potrivite pentru diverse ocazii : evenimente corporatiste, lansari si promovare de produse, cadouri, nunti, botezuri, zile de nastere, in cafenele impreuna cu cafeaua, in camerele de hotel ca mesaj de bun venit etc.

Tabletele se pot achizitiona individual sau in cutii de cadouri. Exista multe modele generice de inscriptionare, dar clientul Chocolate Graphics poate alege ce va apare pe tablete, isi poate personaliza designul.

Afacerea Chocolate Graphics se adreseaza atat persoanelor fizice (pentru evenimente precum : nunti, aniversari, botezuri, ocazii speciale etc.), cat mai ales clientilor corporate (industria ospitaliera, media, marketing, servicii financiare si profesionale, turism, magazine de lux, agentii de turism, transport, constructii etc.).

In prezent, Chocolate Graphics urmareste extinderea la nivel national si identificarea de parteneri licentiati in mari orase ale tarii – BUCURESTI, BRASOV, CLUJ, CRAIOVA, CONSTANTA, IASI, TIMISOARA.

Din punct de vedere financiar, investitia totala initiala se ridica la aprox. 75.000 Euro, din care taxa de licenta reprezentand 35.000 - 40.000 euro (in raport de teritoriul alocat), la care se adauga alte costuri de start-up relevante : costuri echipamente (echipamente topire ciocolata, echipamente conditionare si de lucru, frigider, mobilier inox, ustentile etc.), stoc initial de produse (ciocolata, matrite silicon, ambalaje), costuri amenajare+mobilier unitate.

Masterlicentiatul Chocolate Graphics ofera viitorilor sai parteneri dreptul de a produce si distribui produsele sub licenta Chocolate Graphics pe teritoriul alocat, pentru care se acorda exclusivitate.

Detalii despre concept pot fi obtinute gratuit de la CHR Consulting, persoana de contact Raluca Stanciu, adresa de e-mail [email protected] .

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro