Cinema City International, al treilea operator de cinematografe din Europa, are o noua identitate de brand, un nou logo si un nou slogan: „ENJOY!”, identitate care se va folosi de acum si in activitatile de comunicare din Romania.
Cu o crestere a veniturilor de peste 24% la nivel international in 2010, Cinema City este operatorul cinematografic numarul 1 in Europa Centrala. Cinema City Romania a devenit una dintre cele mai profitabile retele din cadrul Cinema City International, inregistrand o crestere spectaculoasa a audientei cu peste 135% in 2010 comparativ cu anul precedent, fiind piata cu cea mai mare crestere in cadrul grupului. Anul trecut, in cadrul celor 9 multiplexuri operate de Cinema City Romania au fost vandute 3,09 milioane de bilete. Pentru anul acesta, compania intentioneaza sa mai deschida 3 multiplexuri, care se afla acum in diferite stadii de finalizare: Braila, Targu Mures si Constanta.
Pentru coordonarea procesului de rebranding in cele 727 de locatii din Europa si pentru a da un suflu nou brandului international, compania a ales sa lucreze cu agentia Identica, specializata in branding si design cu sediul central in Londra. Procesul de rebranding a inceput in luna martie 2010 si a durat aproape un an, timp in care s-au realizat: analize de tip audit in toate zonele de operare ale Cinema City International, inclusiv Cinema City Romania, conturarea pozitionarii brandului, lansarea noii identitati vizuale si prezentarea noului logo in cadrul lantului de cinematografe.
"Scopul nostru nu se limiteaza la aducerea clientilor in cinematografele noastre o singura data sau doar atunci cand ruleaza filme mari. Ne dorim sa oferim publicului cele mai bune servicii prin facilitati inovatoare care maximizeaza confortul, pentru ca acestia sa savureze in mod real timpul petrecut in spatiul cinematografului.
Noua identitate vizuala a brandului va reflecta natura inovatoare si pro-activa a companiei noastre, alaturi de atmosfera familiara si abordarea primitoare. Principalul mesaj transmis catre publicul nostru este: "ENJOY!", slogan in jurul caruia se vor concentra toate actiunile noastre”, a declarat Mooky Greidinger, CEO Cinema City International.
Concluziile studiilor realizate de agentia Identica arata ca Cinema City International este perceput de audienta si angajati ca o companie inovatoare care si-a definit pozitia de lider de piata. Cinematografele sunt doatate cu tehnologie de ultima ora, pentru a oferi o experienta completa in care confortul si serviciile livrate consumatorului sunt punctele cele mai importante. Aceasta evolutie completeaza valoarea pe care Cinema City o livreaza unui public devenit fidel, un public care incepe sa aprecieze confortul dintr-o sala de cinema si experienta cinematografica complexa oferita de tehnologii moderne.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro