Aveti o afacere online care nu va aduce rezultatele pe care le scontati? Daca este asa, probabil ca faceti una din cele cinci greseli fundamentale amintite de Kevin Sinclair in cartile sale "Success Secrets" si "How To Choose a Home Based Business", doua carti care s-au bucurat de un real succes.
1. Sa fii prea sigur ca poti sa te imbogatesti repede
Aceasta poate fi una dintre cele mai descurajante greseli. Perspectiva unui castig usor si rapid impinge la actiuni care sunt uneori foarte departe de strategiile de succes. Ca urmare, atunci cand succesul nu vine instantaneu, descurajarea il poate impinge pe nepriceputul intreprinzator sa renunte cu totul la o afacere si sa se mute rapid la o alta, fara a invata nimic din aceasta experienta. Pentru a evita acest tip de greseli, trebuie sa va controlati dorinta si ambitiile de a realiza venituri rapide si sa deveniti constient de faptul ca succesul pe Internet vine numai atunci cind muncesti din greu. Studiati cat mai multe site-uri si modele de afaceri de succes pentru a vedea cum se dezvolta si ce mijloace folosesc. Pasul imediat urmator este sa invati sa utilizati cunostintele dobandite in beneficiul afacerii personale.
2. Nerabdarea de a reusi, cumulata cu nestiinta de a-ti construi succesul
Un factor cheie, care face ca multe afaceri pe internet sa dea gres, este nerabdarea impreuna cu nestiinta de a conduce afaceri online. De obicei, asta se intimpla atunci cand intreprinzatorul nu cunoaste domeniul in care tocmai s-a lansat sa faca afaceri pe internet. Din cauza nerabdarii, in loc sa acumuleze informatii care l-ar putea ajuta, cheltuieste timp si bani incercand la intimplare diverse metode fara succes.
Fiecare afacere presupune un anumit proces, care trebuie urmat daca vrem ca ea sa produca venituri. In primul rand aveti nevoie de un plan. De asemenea, trebuie sa alegeti un produs sau un serviciu pe care il puteti cumpara. Totodata, trebuie sa gasiti o cale prin care potentialii clienti sa fie informati despre produs sau serviciu la timpul potrivit si intr-un mod adecvat. Intreprinzatorul trebuie de asemenea sa fie capabil sa conduca procesul in asa fel incat sa-i aduca profit.
Asigurati-va ca stiti sa conduceti afacerea in asa fel incat sa va aduca bani. Apoi concentrati-va asupra acelor activitati care va asigura succesul.
3. Esecul de a determina corect care este piata tinta
Aceasta greseala poate lua doua forme: "oricine va vrea sa cumpere ce ofer eu" sau "stiu ca sunt pe undeva pe acolo - sper ca ma vor gasi". De cele mai multe ori aceasta greseala conduce la rezultate ineficiente ale campaniilor de promovare si publicitate. Timp pretios, si uneori bani, sunt irositi in publicitatea care nu intilneste nici macar un potential client.
In orice afacere, trebuie elaborat un profil al potentialului cumparator. In momentul in care intelegi care sunt cele mai bune tinte pentru oferta ta, abia atunci esti pregatit sa te poti concentra asupra strategiilor de marketing pe care le vei adopta pentru a intilni potentialii clienti. Va fi oricum mult mai profitabil decit sa te adresezi intregii lumi!
4. Sa aplici principiul "big bang" in loc sa testezi
Este o mare greseala sa lansezi o intreaga campanie publicitara bazata pe o reclama care nu a fost mai intii testata. Pe internet, este esential sa testati reclama pe care o utilizati si sa o corectati in cele mai fine detalii pentru a obtine rezultate. Schimbati titluri, ordinea cuvintelor, oferte, etc. pana sunteti convinsi ca ati ajuns la forma care presupune cele mai bune sanse de reusita.
5. Spam
Nu va lasati prinsi de tentatia de a trimite milioane de emailuri la oameni care n-au auzit de voi niciodata. Gandirea, in astfel de situatii, este ca daca 1% dintre acesti oameni ar raspunde ati deveni foarte bogati. Ar trebui totusi sa luati in calcul riscul ca furnizorul vostru sa va interzica accesul la internet, numele sa va fie publicat in listele cu spammeri, iar navigatorii sa fie avertizati sa nu mai faca afaceri cu voi.
Sa trimiti mesaje nesolicitate nu este un mod profesionist de a conduce o afacere pe internet. Exista nenumarate procedee de a evita spam-ul si de a intra in relatii cu potentialii clienti intr-un mod decent si acceptabil.
6. In concluzie
Amintiti-va mereu ca o afacere de lunga durata cere eforturi indelungate si perseverenta, o abordare etica si profesionala, cunoasterea pietei, un sistem de munca, flexibilitate.
Nicoleta Margineanu
[email protected]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro