Consumatorii Chinezi sunt tineri, ambitiosi si cu o viziune optimista asupra viitorului, dar mai si siguranta locului de munca, la care se adauga mariri de salariu cu 10-15% in fiecare. China este „taramul fagaduintei” pentru companiile din industria de lux.
Francois-Henri Pinault, CEO al companiei Kering care detine branduri ca Gucci, a spus ca se orienteaza catre China deoarece tara prezinta o piata cu potential pentru produsele de lux. Compania sa a inceput deja sa testeze terenul pentru noi idei de haine si accesorii. Kering este prezenta in China de mai multi ani, perioada in care a crescut odata cu piata, cu apetitul din ce in ce mai mare al chinezilor pentru marcile de lux. Ca exemplu al dezvoltarii, in 2005, Gucci avea doar cinci magazine in China, iar acum detine un lant de 71 de magazine.
Pinault a spus ca locul industriei de lux nu mai este in Europa, deoarece produsele acestei industrii au o legatura stransa cu traditia, cultura si mestesugul, iar cultura chineza, fiind cea mai mare din lume, ofera un climat propice pentru dezvoltarea acestei industrii.
Piata Chineza ofera inca un avantaj major, in afara de cel al numarului mare de consumatori, dar si o frecventa mai mare de cumparare. Chinezii incep sa cumpere produse de lux cand sunt tineri, ceea ce le dubleaza perioada de viata in calitate de consumatori ai industriei produselor de lux.
Regula se aplica in toate industriile,, iar companiile multinationale sund din ce in ce mai interesate sa se adreseze consumatorilor chinezi.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro