Cetelem, MasterCard si Steaua Bucuresti ofera bucurie copiilor

22 octombrie 2007

Din 22 octombrie Cetelem IFN SA demarează o nouă campanie promoţională susţinută de MasterCard. Sub titulatura „Bucuria unui copil “această campanie oferă unui număr total de 44 de copii bucuria de a însoţi pe teren jucătorii în meciurile UEFA Champions League ale FC Steaua Bucureşti, desfăşurate între 7 şi 27 noiembrie. Promoţia „Bucuria unui copil” se adresează utilizatorilor cardurilor emise de către companie: cardul propriu Cetelem Aura MasterCard, cunoscut sub numele de Cardulescu şi cardurile co-branded Flanco-Cetelem, Flamingo-Cetelem, Bricostore-Cetelem, Rombiz-Cetelem şi Dedeman-Cetelem.

Posesorii acestor carduri care efectuează o tranzacţie de cel puţin 50 RON în perioada promoţiei sunt înscrişi automat şi pot câştiga unul din cele patru bilete oferite de MasterCard la fiecare dintre aceste meciuri. În plus, MasterCard în calitate de sponsor oficial al UEFA Champions League oferă participanţilor şi posibilitatea de a înscrie un copil în selecţia copiilor care vor însoţi jucătorii pe teren la deschiderea meciului şi vor viziona meciul împreună cu un însoţitor adult. Conform regulamentului UEFA, copiii trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 7 şi 9 ani şi înălţimea între 1,10 şi 1,30 m.

 

„Dorim să oferim clienţilor noştri nu numai relaxarea financiară de care au nevoie, ci şi bucurii pe care le pot împărtăşi cu familia. Cu acest proiect, Cetelem, unul din jucătorii importanţi de pe piaţa cardurilor de credit din România, îşi reafirmă interesul faţă de aşteptările clienţilor şi familiilor lor. Prin promoţia noastră, ne propunem să oferim în dar o experienţă care nu poate fi cumpărată: bucuria de a fi alături de nişte campioni”, declară Philippe Foursy, directorul general al Cetelem IFN SA.

 

“MasterCard este un înfocat susţinător al fotbalului de mult timp, parteneriatul cu  UEFA Champions League datând din 1993”, spune Denisa Mateescu General Manager România şi regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. “Datorită platformei noastre internaţionale de sponsorizare putem oferi posesorilor de carduri care participă la această promoţie posibilitatea de a susţine echipa favorită în meciurile disputate în cadrul celei mai importante competiţii între cluburile de fotbal din Europa.”

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro