Cel mai aprig duel pentru poziţia de lider din comerţul alimentar de când s-a „deschis“ piaţa supermarketurilor: Lidl suflă în ceafa Kaufland. După primul semestru din 2020 pe cele două reţele surori nu le mai despărţeau decât 45 milioane lei

7 ianuarie 2021

Kaufland România, liderul comer­ţul­ui local după rezultatele din 2019, a obţinut în primul semestru al anului trecut afaceri de 6,05 mld. lei, cu 8,5% mai mari decât în aceeaşi perioadă din 2019, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza da­telor publice.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cel mai aprig duel pentru poziţia de lider din comerţul alimentar de când s-a „deschis“ piaţa supermarketurilor: Lidl suflă în ceafa Kaufland. După primul semestru din 2020 pe cele două reţele surori nu le mai despărţeau decât 45 milioane lei".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro