Cel mai ambiţios plan de expansiune: Retailerul Penny vrea să ajungă la 1.000 de magazine în 10 ani, un pariu de 3 mld. euro. Astăzi sunt circa 400 de unităţi, cu afaceri un pas de 2 mld. euro. „Când am analizat prima dată România, vedeam loc pentru 200 de magazine, acum e loc pentru de cinci ori mai multe”

10 aprilie 2025

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Cel mai ambiţios plan de expansiune: Retailerul Penny vrea să ajungă la 1.000 de magazine în 10 ani, un pariu de 3 mld. euro. Astăzi sunt circa 400 de unităţi, cu afaceri un pas de 2 mld. euro. „Când am analizat prima dată România, vedeam loc pentru 200 de magazine, acum e loc pentru de cinci ori mai multe”".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro