Conducerea Casei de Economii şi Consemnaţiuni speră că afacerile din acest an să fie impulsionate de rebrandingul băncii, iar business-ul să fie cel puţin la fel de profitabil ca anul trecut. CEC şi-a dublat câştigul în 2007 faţă de anul precedent, profitul net înregistrat de bancă fiind de 90 de milioane de lei. Conducerea este optimistă cu privire la impactul campaniei de rebranding ce va începe oficial astăzi. Preşedintele băncii, Radu Graţian Gheţea a declarat că, în ciuda costurilor mari de rebranding, CEC va rămâne profitabilă în acest an. Pana sa vedeti sigla si culorile schimbate puteti viziona noul site al bancii, total schimbat si imbunatatit, unul foarte actual si performant, ce cuprinde noua imagine la dimensiuni... virtuale!
Anul trecut, Casa de Economii şi Consemnaţiuni a obţinut un profit net de 90 milioane lei, echivalentul a 26,7 milioane euro, de peste două ori mai mare decât în anul anterior. În 2006, profitul băncii fusese de peste nouă ori mai mare decât în 2005.
Principalul obiectiv al CEC-ului, în 2008, este de a oferi produse flexibile, care să păstreze caracterul popular al băncii, a precizat Radu Graţian Gheţea.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro