Aceasta intrebare a pus multi barbati in dificultate, mai ales in preajma zilei de 8 martie. La acesta intrebare a incercat sa raspuns AVIVA, printr-un studiu despre obiceiurile de consum ale romanilor si care sa ofere cateva indicii si despre ce-si doresc femeile din Romania. Conform studiului, 40% dintre respondente spun ca nu beneficiaza de toate lucrurile tangibile pe care si le-ar dori, 49% sunt ingrijorate pentru ca nu au reusit sa faca suficiente economii si numai 18% au declarat ca le-ar placea ca altcineva sa se ocupe de situatia lor financiara. Studiul Aviva arata ca romancele sunt firi independente, care simt nevoia de autonomie financiara si emotionala.
“Femeile realizeaza ca adevarata libertate vine din independenta financiara si poate asta explica si faptul ca 60% dintre consilierii financiari Aviva Romania sunt femei. Studiul Aviva nu se refera doar la femeile singure, ci si la cele casatorite care se preocupa de viitorul lor si al familiei. Planurile de economii oferite de Aviva Asigurari de Viata ofera clientilor acces la pietele de capital locale si internationale, acestia avand astfel de posibilitatea de a face investitii pe piete dintre cele mai competitive. In calitate de companie globala cu peste 430 miliarde euro active in administrare, Aviva are un portofoliu de clienti de peste 35 milioane de persoane la nivel mondial (dintre care 400.000 in Romania) pe care i-a ajutat sa obtina independenta si siguranta financiara,” a declarat Shah Rouf, Director General Aviva Asigurari de Viata Romania.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro