Grupul polonez Zabka, prezent pe piaţa-mamă cu o reţea de peste 10.000 de magazine, şi-a setat o serie de ţinte ambiţioase pentru România, mai exact vrea să intre în top 50 de companii de pe plan autohton, să ajungă numărul unu în comerţul modern de proximitate şi numărul trei pe piaţa de distribuţie, iar asta până în 2028, arată datele ZF. Aceste detalii polonezii le-au prezentat într-o întâlnire cu potenţiali şi viitori parteneri locali.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Ce planuri are grupul polonez Zabka pentru piaţa locală. Vrea să intre în top 50 de companii din România, să ajungă numărul unu în comerţul modern de proximitate şi numărul trei pe piaţa de distribuţie, iar asta până în 2028".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro