“Ceea ce ne propunem de fapt este ca destinatarul sa acceseze link-urile si sa cumpere la fiecare e-mail primit de la noi, iar noi sa trimitem din ce in ce mai putine mesaje! Daca vrei ca fiecare e-mail trimis sa fie accesat, uita de relevanta si focuseaza-te pe valoare!â€, a declarat Dela Quist, CEO la agentia de marketing digital Alchemy Worx din Marea Britanie si specialist in dezvoltarea campaniilor de e-mail marketing, prezent la cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in Directâ€. Cu alte cuvinte, in loc sa te intrebi cum ai putea sa comunici mai relevant, intreaba-te cum poti sa adaugi mai multa valoare comunicarii via e-mail. Mesajele vor deveni automat mai relevante si, ceea ce este si mai important, maraketerii vor oferi abonatilor un motiv in plus sa ramana in continuare abonati si sa interactioneze.
Discount-urile, bonusurile sau ofertele speciale adaugate mesajelor de sezon genereaza rate de raspuns mai bune. Si cum (aproape) toate problemele se pot rezolva prin creativitate, iar subiectul e-mail-ului este primul factor care influenteaza deschiderea mesajului, un subiect personalizat si atipic creste sansele ca mesajul sa fie deschis si citit. In plus, segmentarea audientei in functie de obiceiurile de achizitie este la randul ei importanta in fina targetare a mesajelor. Si, nu in ultimul rand, marketerii ar trebui sa includa in mesaje si elemente interactive, virale, acele elemente care ii ajuta sa distribuie „some holiday cheerâ€, cum ar spune englezii.
Hai pe www.marketingindirect.ro ! Este sursa ta de informatii din Marketing Direct!
Iti ascultam parerea ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Ce mesaje le scriem clientilor de Sarbatori?
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro