Anul 2010 a fost un an interesant, in care s-a observat in Romania o crestere imensa a fenomenului Facebook, aceasta platforma de socializare fiind mediatizata puternic de ziare, radio si televiziune. Sa nu uitam insa, ca si alte platforme de Social Media s-au ridicat foarte tare peste tot in lume, nu doar in Romania. Acestea au fost lucrurile ce au condus spre un an 2011 mai dificil pentru firmele care doresc sa se afirme online.
2011 - Un an mai dificil ?
Da. SI este un motiv destul de serios pentru acest lucru. Tehnicile SEO folosite de unele firme de webdesign erau abuzive. Google nu agreeaza asemenea lucruri, deoarece se pierde relevanta continutului gasit de catre utilizatorii de Internet. Atunci au venit cu un algoritm mult mai complex ce permite doar firmelor care se ocupa serios de promovare sa aduca site-uri pe primele pozitii in rezultatele cautarilor.
Promovarea aceasta serioasa implica folosirea blogurilor si a retelelor sociale, pe langa metodele clasice de SEO. Astfel, se asigura un continut original si relevant pentru vizitatorii site-urilor. Dar si in aceasta promovare a avut grija gigantul Google sa isi vare putin coada (crawler botii) si sa verifice daca e continut original sau nu. Daca nu e continut original, site-urile vor cadea din topul cautarilor.
Google si-a spus cuvantul. Echipa din spatele cifnet.ro a ascultat cuvantul si deja l-a studiat.
Mai mult, in 2010, diverse firme din Romania au inceput sa isi creeze o oarecare prezenta pe Facebook. Modul in care faceau aceasta era contrar indicatiilor date de catre Facebook. ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Ce inseamna 2011 pentru afacerile din mediul online ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro