Magazinul Ikea a înregistrat, în primele nouă luni de la deschidere, vânzări de 70 milioane euro (TVA inclus) şi estimează pentru anul fiscal 2007-2008, vânzări totale de peste 80 milioane euro, anunta compania. "Suntem foarte mulţumiţi de rezultatele pe care le-am înregistrat în primele nouă luni de la intrarea pe piaţa din România. Vânzările din această perioadă ne arată că vom depăşi estimarea de 80 milioane de euro pe care o aveam stabilită pentru primul an de activitate la noi în ţară", a declarat directorul de retail Ikea România, Cornel Oprişan. Ce mai consuma romanul sau ce au mai reusit suedezii sa vanda foarte bine? Chiftelute! Clienţii au consumat în primele nouă luni de la deschiderea magazinului 28,64 tone de chifteluţe suedeze şi 103 kilometri de hotdog, cele mai vândute produse ale restaurantului Ikea.
Cele mai bine vândute produse din categoria de mobilier au fost combinaţiile de dulapuri Pax, cu 15.730 de unităţi vândute, sistemele modulare de bibliotecă Billy, cu 12.320 de bucăţi, precum şi produsele din gama Ektorp (canapele, fotolii, şezlonguri, taburete), cu peste 1.600 de unităţi vândute. Printre cele mai apreciate decoraţiuni şi accesorii se numără cele din familia Ikea 365+ (tigăi, farfurii, borcane, ustensile de bucătărie), care s-au vândut în număr de peste 60.000 de bucăţi. În primele nouă luni de activitate a magazinului, clienţii Ikea au achiziţionat peste 8,2 milioane de produse de mobilier, decoraţiuni şi accesorii.
In total, magazinul Ikea a înregistrat anul trecut aproape două milioane de vizitatori.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro