Ce avantaje obtin service-urile auto care aleg sa-si informatizeze activitatea ?

Modulul Service Auto din cadrul pachetului integrat SIVECO Applications 2011 asigura cresterea vanzarilor si a calitatii serviciilor firmelor de profil.

SIVECO Romania anunta lansarea unui nou modul informatic destinat firmelor care furnizeaza activitati de intretinere si de reparatii masini: Modulul Service Auto.

 

Potrivit statisticilor Registrului Auto Roman, in toata tara functioneaza peste 5.500 de unitati service autorizate. Nevoia de a atrage cat mai multi clienti si concurenta de pe piata impun eficientizarea activitatilor acestor firme, pentru a asigura indeplinirea cerintelor clientilor.

"Modul Service Auto de la SIVECO Romania vine in ajutorul firmelor care doresc sa-si creasca vanzarile si sa ofere clientilor servicii rapide si de calitate intr-un cadru de lucru civilizat", a declarat Mihaela Baciu, Product Manager SIVECO Romania.

 

Aplicatia asigura definirea, detalierea si planificarea operatiilor care se pot realiza in service, gestionarea rampelor, a programarilor in lucru, editarea fisei masinii care contine toate piesele montate pe autovehiculul respectiv si toate lucrarile de manopera, persoana/echipa care a efectuat lucrarea, gestiunea resurselor (materii prime, materiale, consumuri, transferuri, importuri, stocuri, preturi etc), realizarea unui deviz estimativ pe baza operatiilor si pieselor necesare, gestionarea garantiilor oferite pentru piesele de schimb, precum si pentru autoturisme, procesarea sincronizata si coerenta a informatiilor.

Modulul Service auto face parte din pachetul informatic integrat SIVECO Applications 2011, solutia ERP de referinta a SIVECO Romania, aflata in exploatare la sute de clienti din Romania.

 

Aplicatia poate fi integrata cu alte componente din pachetul informatic integrat SIVECO Applications 2011: Managementul Vanzarilor, Mangementul Contractelor, Managementul Aprovizionarii, Managementul Financiar-Contabil, Managementul Resurselor Umane si al Salarizarii Personalului, Managementul Bugetelor.

Aplicatia asigura uniformitatea de date la nivelul sistemului de management al documentelor privind produsele, preturile de referinta, producatorii, furnizorii agreati, stocurile, vanzarile, discount-urile acordate. De asemenea, se asigura gestiunea datelor intr-o baza centralizata si integrarea acestora in scopul raportarii si analizei. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro