Carrefour Romania a lansat Filiera Calitatii pentru cartofi

4 noiembrie 2011

Carrefour Romania a lansat Filiera Calitatii pentru cartofi, cea de-a patra, dupa filiera pentru porc, pastrav si morcovi. De 19 ani, grupul Carrefour propune clientilor sai produsele Filierei Calitatii Carrefour, produse proaspete si traditionale, gust autentic si numara peste 650 de filiere la nivel mondial, in parteneriat cu peste 25.000 de producatori.

 

Filiera Calitatii Carrefour se inscrie in inima strategiei de dezvoltare durabila a grupului Carrefour centrandu-si valorile pe respect: respectul fata de consumator, fata de traditie si fata de mediul inconjurator.
In Romania, Carrefour a lansat astazi, 3 noiembrie 2011, cea de-a patra Filiera a Calitatii Carrefour, ca raspuns la cresterea riscurilor din industria alimentara, in ceea ce priveste produsele agricole, oferind un angajament al calitatii pentru cartofi.

 

Aceasta lansare este cu atat mai importanta, cu cat promovarea productiei agricole romanesti si stabilirea de relatii comerciale durabile cu mediul agricol din Romania este o prioritate pentru Carrefour Romania. Carrefour vizeaza sa ofere clientilor cat mai multe produse romanesti si sa importe doar atunci cand nevoile consumatorilor nu pot fi satisfacute de furnizorii romani.

 

Scopul principal al Filierei Calitatii Carrefour este de a oferi clientilor garantia unor produse naturale, benefice pentru sanatate si cu un nivel de calitate controlat dar si sa incurajeze dezvoltarea producatorilor romani, care valorizeaza patrimoniul natural romanesc. Cartofii ce pot fi gasiti de acum in toate hipermarketurile Carrefour nu sunt tratati chimic sau modificati genetic si au un gust deosebit de bun si natural.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro